Od samého počátku přicházíme s vlastními myšlenkami a vizemi tak, aby mohly dle našeho názoru vylepšit nebo pozměnit návrhy stávající a později definitivně schválené.
Některé návrhy se nám podařilo prosadit, jiné vedly ke konstruktivní diskusi a některé se prosadit nepodařilo.
Na rozdíl od jiných kandidujících subjektů zde uvádíme jen projekty a návrhy, na kterých jsme opravdu sami podstatným způsobem pracovali a sehráli jsme v nich klíčovou roli.
Bezpečnost dopravy řešíme již několik let. V roce 2018 jsme vytvořili mapu s návrhem rychlostních omezení v obytné zástavbě pro celý Králův Dvůr. Náš návrh zvýšení bezpečnosti dopravy na místních a účelových komunikacích jsme na konci roku 2018 předali dopravní komisi města k dalšímu zpracování.
3.12.2018: Náš návrh zvýšení bezpečnosti dopravy na místních a účelových komunikacích:Následně byl náš návrh ještě doplňován a byl projednáván dopravní komisí. Dopravní komise nám předává své podklady a doporučení, podle kterých jsme mapu postupně aktualizujeme. Nyní tedy mapa obsahuje návrhy již projednané či doplněné s dopravní komisí:
15.6.2020: Průběžně aktualizovaná mapa s návrhy projednanými dopravní komisíZpracovali jsme vlastní návrh bezpečných a pěších a cyklistických tras městem. Bohužel se na toto dříve nemyslelo a trasy se hledají velmi složitě. Přesto jsme přesvědčeni o důležitosti bezpečného oddělování různých druhů dopravy.
Opakovaně se zabýváme dostupností veřejné dopravy. Již první modelování ukázalo neobsluhované lokality. Počítačovým modelováním jsme vytipovávali vhodná místa pro umístění nových zastávek. Z modelů rovněž vyplynuly i potřebné pěší průchody pro snížení docházkových vzdáleností. Také se bohužel ukazuje velká chyba, že při plánování velkých rozvojových projektů nebylo včas pamatováno na možnost budoucího rozvoje veřejné dopravy.
Máme a průběžně aktualizujeme vlastní vizi nových linek veřejné dopravy, které by zlepšily dostupnost hůře obsluhovaných lokalit. Podle naší vize se aktuálně připravuje vybudování nové autobusové zastávky u Háje.
Připravili a zrealizovali jsme hřiště na Křižatkách a v Zahořanech. Tyto hřiště jsou volně a bezplatně přístupná. Řešíme také hřiště v Levíně, kde jsme zatím vybudovali jen část s pumptrackovým okruhem.
Nechali jsme vypracovat studii rekonstrukce městského bytového domu v Králově Dvoře. Kompletní rekonstrukcí vznikne více moderních bytů.
Zajistili a předložili jsme studii revitalizace návsi v Levíně. Tento návrh nebyl městem realizován.
Připravili jsme návrh naučné stezky Královým Dvorem. Využili jsme naše znalosti a v roce 2020 jsme jej postoupili příslušné komisi města k dalšímu doplňování a zpracování.
Alternativní návrh k vedení cyklostezky od sídliště Nad Stadionem do Trubína umožňující bezpečné vyjetí cyklistů z Králova Dvora mimo frekventované komunikace.
Původní návrh zpřehlednění a rozšíření severní spojovací komunikace Králův Dvůr – Beroun a její vhodnější napojení na nově plánovanou páteřní komunikaci v Berouně (severně za garážemi). Dnes již toto není možné, a proto alespoň apelujeme na rozšíření stávající komunikace.
Několik let jsme se snažili o zachování veřejného přístupu na hřebenovou část návrší na pomezí katastrů Králův Dvůr a Beroun. Parcelaci hřebenové části návrší jsme asi bránili tak silně, že na zastupitelstvu už se tomuto místu neříká jinak než „Bokrův kopeček“ :-)
Návrhy na zajištění bezpečných průchodů či průjezdů v nových lokalitách a to jak mezi lokalitami, tak i pro možnost vycházek do okolí. Některé návrhy se realizovat podařilo, některé už ne a některé jsou v řešení.