Požadoval jsem důstojný rozvoj základní školy Jungmannova. Nesouhlasím s umístěním nového pavilonu v úzkém prostoru mezi Jungmannovou ulicí a stávajícím křídlem školní budovy, navíc s třídami proti sobě tak, že děti budou mít ze tříd obou budov jen velmi omezený výhled v podstatě jen na protější budovu. Ani jsem nesouhlasil s předloženým návrhem multifunkčního sportovního centra na místě stávajícího škvárového hřiště, neboť tento návrh vůbec nerespektoval blízkost školy a potřeby pro zajištění tělesné výchovy. V návrhu mi například schází atletický ovál, doskočiště a případně další prvky využitelné dětmi v rámci školní výuky či výchovy. Předložil jsem vlastní návrhy pro důstojnější podmínky výuky na této škole, které ale nebyly akceptovány ani bohužel dále rozvíjeny.
Žádal jsem důstojný rozvoj základní školy Jungmannova. Nesouhlasím s umístěním nového pavilonu v úzkém prostoru mezi Jungmannovou ulicí a stávajícím křídlem školní budovy, navíc s třídami proti sobě tak, že děti budou mít ze tříd obou budov velmi omezený výhled - na protější budovu. Přestože rozvoj školy velmi omezilo umístění sportovní haly, navrhl jsem důstojnější způsoby rozšíření školy - například křídlo s výhledem na hřiště.
V souvislosti s touto školou jsem ani nepodpořil návrh multifunkčního sportovního centra na místě stávajícího škvárového hřiště v takové podobě, v jaké byl předložen (fotbalové hřiště, víceúčelové hřiště, 2x tenisový kurt a parkoviště). V návrhu mi například schází atletický ovál, doskočiště a případně další prvky využitelné dětmi v rámci školní tělesné výchovy. Rovněž i v tomto případě jsem předložil vlastní návrh, který byl více přizpůsoben pro školní využití a stále zachoval možnost vybudování navržených hřišť a v případě potřeby i jednoho tenisového kurtu (trvalo-li by na něm vedení města). Zcela ideální řešení rozvoje školy a jejího okolí je však omezeno dřívějšími chybnými rozhodnutími (pole u školy, hala).
Ani jeden z mých návrhů nebyl akceptován nebo dále rozvíjen a zdá se mi tak, že toto snad ani vůbec netrápí příslušné pedagogické pracovníky.
Moje myšlenky jsou z doby, kdy poslední podklady koncepce města nezahrnovaly fitness hřiště a lezeckou stěnu. Ty parkoviště na úkor zeleně jsem vůbec nekreslil s nadšením, ale bohužel je toto místo poznamenáno nesprávnými rozhodnutími z minulostmi, které velmi omezují možnosti plánování - sportovní hala stojící na pozemku, kam se mohla rozvíjet škola, a pole před školou, které město vložilo do akciové společnosti.